Monday 3 March 2014

ESP Soy Protein Isolate Powder membahayakan!


Kecoh sana sini tentang promosi Shaklee, asyik-asyik promosi beli sampai 6 percuma 1. Nak tahu?! Bulan ini, typical Shaklee buat promosi ESP Soy Protein Isolate Powder. Shaklee ni tahu ke tak ESP ini membahayakan! Kenapa? Nak tahu? ESP ini adalah no.1 hot selling produk di dalam Shaklee. Stok ESP selalu laku dan bila buat promosi yang semacam ini dengan harga menjunam sekali setahun sahaja, mmm.... lagi lekaslah stok ESP habis dan distributor macam saya ni makin bertambah sibuk. Bagus untuk pelanggan bijak macam anda tapi sibuk buat saya ;p

Jikalah ESP teman setia sarapan pagi anda atau anda sedang hamil atau menyusu badan atau mahu penjagaan kulit cantik dari dalam dan tak kiralah apa juga alasan anda makan ESP ini,  amatlah berbaloi untuk anda rebut peluang ini  untuk simpan stok di rumah kerana harga pasaran ESP 1 canister 850 gram ialah RM 150, mahalkan? Tapi bulan ni harga dah turun serendahnya. Nak tahu harga penjimatan yang ditawarkan? Hubungi saya pada nombor tertera di bawah. Kasi surprise sikit!

*Bila anda rebut Promosi Beli 6 canister ESP ini, ia melayakkan anda untuk:

(1) Dapat PERCUMA 1 canister ESP sekali lagi (850gm untuk setiap canister)
(2) Dapat PERCUMA keahlian Shaklee seumur hidup yang bernilai RM65
(3) Dapat Cash Rebate di bulan April 2014
(4) Berpeluang menyertai team business dengan GenkiMomma jika anda mahukan pendapatan tambahan. Kami offer tutorial secara online dan offline. Semuanya jadi mudah bila anda sertai group besar kami. 


Mari kita tengok kenapa Shaklee ESP ini no. 1 hot selling produk.

Keistimewaan Shaklee ESP Soy Protein Isolate Powder:


- Shaklee hanya menggunakan non-GMO soy protein iaitu soya yang tidak diubah secara genetik dan diproses pada kadar suhu yang rendah.

- Soya yang digunakan telah disahkan oleh Identity Preservation Program (IPP) yang berfungsi untuk memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee dipantau dan dikawal rapi prosesnya dari hari pertama menanam sehingga hari menuai soya tersebut.

- Sumber protein ESP adalah sebanyak 14 gram protein setiap sajian.

- Setiap hidangan ESP bersamaan dengan 2X ganda daging, 4X ganda telur dan 12X ganda susu. (Jumlah lemak dalam 1 hidangan sebanyak ini hanya mengandungi 1 gram lemak sahaja! ESP tidak mengemukkan malah ia membantu anda dalam pengurusan turun berat badan.)

- 1 canister ESP mengandungi 850 gram bersamaan dengan 30 kg kacang soya.

- ESP rendah glisemik iaitu 39 dan sesuai untuk pesakit diabetes. Ia membantu mengekalkan paras gula dalam darah.

- Protein ESP adalah protein yang berkualiti tinggi.

- Sumber protein dari tumbuh-tumbuhan semulajadi (sesuai untuk vegetarian). Bezanya, sumber protein dari binatang mengandungi lemak tepu dan kolestrol yang tinggi.

- Bebas dari kolestrol.

- Bebas dari lemak tepu.

- Bebas dari laktosa.

- Membekalkan 50% kalsium keperluan harian anda untuk menyokong tulang yang kuat.

- Mengandungi 9 jenis asid amino perlu yang hanya boleh didapati melalui pemakanan sahaja.

- Diproses dengan air dan buka alkohol bagi mengekalkan sumber semulajadi isoflavones di dalam soya seperti genistein dan daidzein. Menariknya, kedua-dua jenis isoflavones ini adalah 'phytoestrogens' yang dipercayai boleh mengawal keseimbangan hormon dan memberi kesihatan yang baik dalam jangka masa panjang. 

- Pengambilan soya yang mengandungi isoflavones secara konsisten menjaga kesihatan prostat, payudara dan memudahkan tempoh peralihan semasa menopause.

- Mengekalkan tenaga, memberi stamina dan menahan rasa lapar yang berpanjangan.

- Berperisa Vanilla semulajadi yang lazat.

- Tiada perisa, pemanis, perwarna tiruan atau preservative tambahan.


ESP ini serba boleh, serba serbi fungsinya. Anda boleh pilih Set Idaman ESP mengikut kesesuaian situasi anda. Set pilihan yang kami ada ialah:



Set E1 - ESP + Performance Drink : Kekal bertenaga & hidrat sepanjang masa.

Set E2 - ESP + GLA Complex : Membantu masalah sukar hamil, period tidak teratur, membantu kecutkan cysts & baik untuk kesihatan kulit dan kulit berjerawat.

Set E3 - ESP + Alfalfa Complex : Menjadikan payudara anjal, milk booster dan membantu masalah keputihan.

Set E4 - ESP + Vita-E Complex : Menjadikan kulit bebas cela, mengurangkan kedutan dan melembapkan kulit. Bantu mengurangkan masalah jeragat dan jerawat.

Set E5 - ESP + Vita-Lea with Iron Formula (Multivitamin) : Untuk kesihatan optimum dan memberi tenaga. Bagus untuk ibu mengandung kerana Vita-lea datang dengan zat besi untuk mengelakkan masalah low HB.

Set E6 - ESP + Zinc Complex : Menyembuh luka bersalin secara normal atau melalui pembedahan dan  mencegah keguguran rambut.

Set E7 - ESP + OsteMatrix : Memberi kesihatan untuk tulang, mengelakkan osteoporosis, membantu mengurangkan sakit kepala dan sakit pinggang. Bagus juga untuk ibu mengandung kerana ia melegakan kaki dari 'cramp'. Dipercayai mengurangkan jaundis bayi yang menyusu badan.

Set E8 - ESP + OmegaGuard : Ibu mengandung harus mengamalkan set ini kerana ia bagus untuk perkembangan otak bayi dalam kandungan. Set ini juga digunakan untuk penurunan berat badan kerana ia mengurangkan kolestrol dan membakar lemak. Minyak ikan juga adalah nutrisi untuk otak maka pelajar sekolah/ kolej/ universiti, pekerja etc disarankan mengambil set ini.

Set E9 - ESP + Lecithin : Ini adalah kombinasi set budget berpantang. Ia mengembalikan bentuk badan  ramping selepas bersalin dengan membakar lemak.


< Untuk order dan pertanyaan harga, sila SMS/ WA 'Set E 'nombor pilihan set anda' kepada 012-205 0904 atau email kepada nfarahr@gmail.com dan tunggu reply dari kami. >

Tak nak Set? Nak ESP sahaja? Boleh... boleh juga. 

*Order dari kami dan anda akan dapat konsultasi percuma secara berterusan dari saya, hanya untuk pelanggan Vitalife2u sahaja.

Disclaimer: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan tentang harga dan pesanan:

>SMS/ WA 012-205 0904 (Farah), Shaklee ID : 914948
>Email: nfarahr@gmail.com
>LIKE kami di Facebook Vitalife2u

Saya pengedar sah Shaklee di Setiawangsa, Keramat, Wangsa Maju & Jalan Maktab. Penghantaran melalui Poslaju seluruh Malaysia.

COD area Dataran Jelatek (Restoran Saba), opposite Stesen LRT Setiawangsa.

POS seluruh Malaysia, Sabah & Sarawak dan luar negara.

No comments:

Post a Comment