Thursday 1 May 2014

Vitamin Kesuburan Untuk Suami Isteri

Perasan tak bila partner kita atau kita terlalu letih, kita tiada mood untuk bersama. Lifestyle kita di era ini terlalu demanding sehingga memberikan tekanan kepada suami dan isteri. Ini menipiskan lagi peluang untuk mendapatkan cahaya mata.

Di Shaklee, kita ada set suplemen untuk kesuburan bagi suami dan isteri. Bagaimanapun, kami cadangkan keutamaan set asas yang dikenali sebagai 'Family Wellness Set'  di mana ia adalah tunjang utama untuk kesihatan badan.

Family Wellness Set ini terdiri daripada:

(1) ESP Soy Protein Isolate Powder 
Protein adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ, tisu dan sel dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia. Sel yang sihat akan memudahkan proses yang berkaitan dengan persenyawaan dan perlekatan telur.

(2) Vita-Lea with Iron Formula 
Multivitamin lengkap untuk keperluan badan, menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup dan pertumbuhan sel baru. 

(3) Sustained Release Vita-C
Vitamin C membantu proses sintesis hormon-hormon yang berkaitan dengan seks dan kesuburan seperti androgen, estrogen dan progesteron. Anti oksidan melindungi organ seks dan kalenjar prostat dari ancaman radikal bebas.

(4) B Complex 
Selain berfungsi sebagai anti stress dan pemberi tenaga, vitamin B Complex diperlukan untuk 'healthy sex drive'. Vitamin B3 (Niacin) membesarkan saluran darah untuk darah berjalan dengan lancar dan penting untuk hormon seks. Biotin mempertingkatkan kesihatan kalenjar seks lelaki (male sex glands).
Kandungan Asid Folik dalam Vita-Lea dan B Complex memelihara kesihatan organ seks lelaki dan perempuan.

Set Kesuburan Untuk Suami:


(1) Vita-E Complex
► Dilengkapi dengan selenium, salah satu unsur untuk meningkatkan kemahuan seks dan meningkatkan kelelakian si suami.
► Membantu masalah kedinginan (juga sesuai untuk isteri).
► Meningkatkan kualiti sperma.
► Anti oksida yang mampu menigkatkan kesuburan.

(2) Zinc Complex
► Zinc adalah zat penting bagi proses pembentukan hormon testosterone. Ia membantu mengekalkan jumlah air mani dan paras testosteron yang bersesuaian.
Ia membantu mengekalkan keinginan seksual yang tinggi dan menghasilkan sperma yang sihat dan bertenaga.
►  Untuk wanita, Zinc digunakan untuk kesuburan bagi wanita keran Zinc akan melindungi sperma dan melawan bakteria dalam vagina.

Set Kesuburan Untuk Isteri:
(1) Alfalfa Complex
► Sangat baik diamalkan oleh wanita, terutama bagi mereka yang rasa sakit ketika bersama.
► Membantu masalah keputihan, masalah haid yang tidak teratur, sakit senggugut ketika haid bila diambil bersama Ostematrix.
► Bertindak sebagai 'Kacip Fatimah' dengan membantu hubungan suami isteri.

(2) GLA Complex
► Suplemen wajib untuk wanita yang sedang berusaha untuk hamil.
► Membantu mengatasi kitar haid yang tidak teratur dan masalah senggugut yang kerap. 
► Membantu mengawal dan mengatur ketidakseimbangan hormon wanita sebagai langkah utama untuk menggalakkan kesuburan.
► Boleh membantu mengecutkan 'Cyst" dalam rahim wanita yang boleh menghalang proses kehamilan.
► Membantu tubuh menghasilkan cecair serviks yang subur untuk memerangkap sperma hidup lebih lama sehingga 5 hari dalam tiub fallopio untuk membantu proses persenyawaan walaupun tidak melakukan hubungan seksual semasa isteri sedang subur.

Saya sarankan untuk mengambil set lengkap Family Wellness Set bersama Set Kesuburan Suami & Isteri keran semua ini akan menyediakan tubuh badan yang sihat dan bersedia untuk proses kehamilan.

Testimoni pengguna Family Wellness Set bersama + Set Kesuburan Suami & Isteri 

Pengguna 1:

Tarik gambar diambil : 22/04/2014

Alhamdulillah, penantian selama 2 tahun berakhir. Setelah 2 tahun mendirikan rumahtangga, akhirnya Zie disahkan mengandung. Zie nak berkongsi pengalaman. Selama ini bila period datang lewat, Zie mesti cek dengan pregnancy test, banyak sangat test tetapi semua keluar 1 line sahaja. Bila dapat 2 line macam dalam gambar ni, rasa macam nak pengsan. Alhamdulilah! Sebenarnya Zie makan Shaklee, mungkin orang kata Zie sahaja nak iklan tapi inilah kenyataannya. Pengakuan, selama jual Shaklee Zie cuma makan Vitamin C sahaja sebab nak cantikkan kulit dan tak pernah mencuba vitamin lain. Suami selalu bising, katanya saya jual Shaklee Set Kesuburan tapi tak pernah mencubanya. Akhirnya saya cuba set ini sebab dah bosan orang asyik bertanya. Zie makan set untuk kesuburan perempuan dan suami makan set kesuburan untuk lelaki. Yang mana bolej kongsi, kami kongsi untuk jimat.

Vitamin yang Zie ambil: GLA Complex + OmegaGuard + Alfalfa Complex.
Vitamin yang suami ambil : Zinc Complex + Vita E Complex + Vita C Plus
Vitamin yang kami kongsi bersama: Vita-Lea + B Complex, CoQHealth Plus + ESP

Memang banyak! Dah la vitamin dia besar-besar. Zie tak makan lama pun, 3 minggu je. Dah memang rezeki kot. Sekarang Zie memang yakin sangat-sangat dengan Shaklee. Untuk mereka yang belum mengandung, boleh lah mencuba Shaklee, memang berbaloi. InshaAllah.
-Testimoni kredit: Roziah Yahya

Nota: CoQHealth Plus bukan sekadar untuk kesihatan jantung, tetapi ia meningkatkan kesuburan dengaan menambahkan bilangan sperma.

Pengguna 2:
Testimoni kredit: GenkiMomma & Shylla


Sila hubungi kami untuk sebarang pertanyaan dan pesananan produk Shaklee yang bersesuaian untuk anda. Kami akan berikan konsultasi percuma bila anda beli suplemen Shaklee dari kami.

Sumber: Vitamin Kita, GenkiMomma

Harga pasaran (bukan ahli Shaklee) :
- Family Wellness Set : RM 386.00
- Set Kesuburan Suami : RM 183.00
- Set Kesuburan Isteri : RM 146.00

Disclaimer: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

 Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan pesanan :
>SMS/ WA 012-205 0904 (Farah)
>Email: nfarahr@gmail.com
>LIKE kami di Facebook Vitalife2u 

No comments:

Post a Comment