Thursday 24 April 2014

Bahaya Ambil Shaklee Collagen Powder.

Cerita terkini yang hangat diperkatakan di dalam Shaklee Exclusive PitStop (iaitu private group dalam FB khas untuk pembeli kami) ialah aduan mengenai Shaklee Collagen Powder. Aduan apa tu? Shaklee Collagen Powder(SCP) tak bagus ke? Dah lah mahal kan, kemudian banyak aduan pula tu. Mari kita tengok aduannya.

  • Aduan Pertama:

SCP mengeratkan lagi hubungan suami isteri!
Testimoni Credit: mommasihat.net
Kawan-kawan, ingat tak lagi pasal gossip SCP yang saya nak cerita tu? SCP ni membantu mengeratkan hubungan suami isteri tau. Saya ada testimoni di kalangan ibu-ibu perterngahan umur. Ini antara perbualan antara saya dan kawan-kawan saya:

Cerita dari Puan A: Seriously sekarang aku dah risau. Husband aku asyik nak berkepit dengan aku je. Aku perasan sejak aku ambil SCP ni, suami aku asyik nak berpeluk je. Rimas tapi happy juga! Cuma risau juga takut lekat lagi!

Cerita dari Puan B: Aku pula, suami aku yang kata lain sikit masa kami bersama. Dia cakap tak macam selalu. Aku faham sebab memang aku pun rasa lain sikit. Lebih energy dan rasa macam entah la. Aku nak cerita lebih-lebih pun malu. Tapi korang faham-faham la. Kita kan banyak bersalin so kelainan memang terasa. Alhamdulillah.


  • Aduan Kedua:

Shaklee Collagen Powder (SCP) : Menegangkan kulit, menganjalkan dan membesarkan payudara.
Testimoni credit: mynutrisi.com
SCP buat kulit muka, kaki dan tangan rasa tegang dan lembut. Saiz buah dada jadi besar dari cup B ke C. Mula-mula ingat kerana gemuk sebab bra ketat tapi bila ukur lilit tetap sama, cuma cup je bertukar.

Aduan isteri-isteri macam ini buat suami gembira apa salahnya kan. Berbaloi lah macam tu beli Shaklee Collagen Powder.

Kolagen adalah protin utama tisu sokongan dalam badan manusia. Kewujudannya merangkumi 30% daripada keseluruhan badan. Ia menyokong sebahagian sel-sel yang memberikan struktur, kekuatan dan kekenyalan kulit dan tisu badan.

Penghasilan kolagen berkurangan pada setiap tahun selepas usia 25 tahun. Kesan pengurangannya mula dirasai lebih kurang 10 tahun tahun kemudian. Selepas usia 45-50 tahun, badan kita akan kehilangan hampir 50% dari kolagen yang ada.


Kesan kehilangan kolagen pada badan:
Payudara dan punggung kekurangan bentuk, kulit kering dan kehilangan keanjalan, kelihatan tua dari umur sebenar, mula mempunyai masalah dengan organ dalaman, kehilangan kalsium dan rasa sakit belakang dan sakit-sakit badan.

Berbaloi pilih kolagen SCP ini. Untuk maklumat lanjut tentang SCP, boleh klik sini.

Harga Shaklee Collagen Powder  (15 sachets) : RM 298
1 kotak mengandungi 15 paket dan boleh dibuat untuk penggunaan sebulan. Cara-cara makan akan diajar bila anda beli SCP dengan Vitalife2u.

Disclaimer: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

 Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan pesanan :
>SMS/ WA 012-205 0904 (Farah)
>Email: nfarahr@gmail.com
>LIKE kami di Facebook Vitalife2u 

No comments:

Post a Comment