Saturday 14 June 2014

Group Coaching Bersama VK

Bulan lepas, saya telah menghadiri diskusi berkumpulan bersama upline saya iaitu Puan Yana dari Vitamin Kita (VK). Akhirnya, dapat juga berjumpa dan berkenalan dengan anak-anak buah VK yang lain kerana selama ini kami cuma berbual dan belajar ilmu secara online. Kiranya, pertemuan di rumah Puan Yana ini adalah yang pertama kali secara offline bersama anak-anak VK. Untuk yang tidak tahu, kami ini adalah anak, cucu, cicit di bawah susur galur Master Arnie dari GenkiMomma

Pertemuan kami ini ditemani oleh anak-anak dan suami yang menambahkan lagi kecerian dan keseronokan berniaga Shaklee di antara kami. Inilah sebab utama saya suka buat bisnes Shaklee kerana keutamaan pada suami dan anak-anak masih tidak diabaikan. Selain matlamat menjana pendapatan, kami juga dapat mengenali rakan-rakan baru dan belajar memperbaiki diri menjadi lebih baik.
Puan Yana dari Vitamin Kita.

Bercoaching dan makan-makan bersama Team Vitamin Kita.


Mahu sertai keluarga besar GenkiMomma bersama kami?

Maklumat lanjut mengenai kelebihan menjadi ahli Shaklee di sini. 

Disclaimer: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

 Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan pesanan :
>SMS/ WA 012-205 0904 (Farah)
>Email: nfarahr@gmail.com
>LIKE kami di Facebook Vitalife2u  

No comments:

Post a Comment